У ПАТ "БАНК ФОРУМ" запроваджено тимчасову адміністрацію
Постановою Правління Національного банку України від 13 березня 2014 року № 135 ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БАНК ФОРУМ" (далі - ПАТ "БАНК ФОРУМ") віднесено до категорії неплатоспроможних.
У зв’язку з цим 14 березня 2014 року виконавчою дирекцією Фонду гарантування вкладів фізичних осіб прийнято рішення № 14 про початок виведення ПАТ "БАНК ФОРУМ" (код за ЄДРПОУ 21574573; МФО 322948; місцезнаходження: м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 17/52, 01030) з ринку та здійснення в ньому тимчасової адміністрації з 14 березня 2014 року.
Тимчасова адміністрація в даному банку запроваджується строком на три місяці з 14 березня по 13 червня 2014 року.
Уповноваженою особою Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на тимчасову адміністрацію в ПАТ "БАНК ФОРУМ" призначено Соловйову Наталію Анатоліївну - начальника відділу супроводження виведення неплатоспроможних банків з ринку департаменту врегулювання неплатоспроможності банків Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.
Протягом тимчасової адміністрації, у період з 14 березня по 13 червня 2014 року, вкладники ПАТ "БАНК ФОРУМ" можуть отримати свої кошти за договорами банківського вкладу (депозиту), строк дії яких закінчився, та за договорами банківського рахунку. Виплати за зазначеними договорами здійснюватимуться в розмірі вкладу, включаючи відсотки, нараховані на день прийняття рішення Національним банком України про віднесення банку до категорії неплатоспроможних, але не більше 200 тисяч гривень.
Інформація про час та порядок виплат за вищезазначеними договорами буде повідомлена додатково на сайті Фонду: www.fg.gov.ua та буде доступна за номерами: (044) 333-35-85, 0-800-105-800 - "гаряча лінія" Фонду гарантування вкладів фізичних осіб або на сайті ПАТ "БАНК ФОРУМ": www.forum.ua та за телефоном ПАТ "БАНК ФОРУМ" 0-800-105-800 - довідкова ПАТ "БАНК ФОРУМ".
Подавати до Фонду заяви на виплату коштів за договорами банківського рахунку та за договорами банківського вкладу (депозиту), термін дії яких закінчився до введення та під час тимчасової адміністрації у ПАТ "БАНК ФОРУМ" вкладникам не потрібно. За такими договорами виплата коштів здійснюватиметься за списками вкладників, які формує уповноважена особа Фонду.
Ознайомитись з діями вкладника у випадку віднесення банку до категорії неплатоспроможних та початку тимчасової адміністрації можна переглянувши відеоролик з однойменною назвою, що розміщено на сайті Фонду в розділі Відео, та інформаційною брошурою під назвою: "Поради вкладникам. Що робити, якщо банк став неплатоспроможним?", що також розміщена на сайті Фонду за адресою:www.fg.gov.ua/upload/Porady_vkladnykam.pdf.
Офіційні оголошення про початок виведення неплатоспроможного ПАТ "БАНК ФОРУМ" з ринку та запровадження тимчасової адміністрації будуть оперативно опубліковані в газетах "Голос України" та "Урядовий кур’єр".
Відповідно до Звіту про вклади фізичних осіб в ПАТ "БАНК ФОРУМ" за станом на 01 березня 2014 року загальна сума можливого відшкодування за рахунок коштів Фонду за вкладами більше 130 тис вкладників - фізичних осіб становить більше 3 млрд грн, з яких 1,8 млрд грн підлягають виплаті вкладникам під час дії тимчасової адміністрації.
Інформація про вищезазначені вклади може бути уточнена в результаті роботи уповноваженої особи Фонду на тимчасову адміністрацію в ПАТ "БАНК ФОРУМ".
Фондом оголошено про пошук для ПАТ "БАНК ФОРУМ" потенційних інвесторів, що можуть бути залучені до виведення банку з ринку.
Фонд пропонує потенційним інвесторам такі способи виведення банку з ринку:
1) відчуження всіх або частини активів і зобов’язань банку на користь приймаючого банку;
2) створення та продаж інвестору перехідного банку з передачею йому активів і зобов’язань банку;
3) продаж банку в цілому.
Детальна інформація про загальні дані про діяльність банку, спеціалізацію банку і вимоги до потенційних інвесторів розміщено на сайті Фонду в розділі "Оголошення".
Довідка: З дня призначення уповноваженої особи Фонду гарантування вкладів фізичних осіб призупиняються всі повноваження органів управління банку (загальних зборів, спостережної ради і правління (ради директорів) та органів контролю (ревізійної комісії та внутрішнього аудиту).
Уповноважена особа Фонду від імені Фонду набуває всі повноваження органів управління банку та органів контролю з дня початку тимчасової адміністрації і до її припинення. На період тимчасової адміністрації усі структурні підрозділи, органи та посадові особи ПАТ "БАНК ФОРУМ" підпорядковуються у своїй діяльності уповноваженій особі Фонду і діють у визначених нею межах та порядку.
Відділ зв’язків з громадськістю
та міжнародними організаціями
(044) 333-35-63