У ПАТ "КБ "НАДРА" запроваджено тимчасову адміністрацію
ПРЕС-РЕЛІЗ
Постановою Правління Національного банку України № 83 від 05 лютого 2015 року до категорії неплатоспроможних було віднесено ПАТ "КБ "НАДРА", на підставі якої Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі - Фонд гарантування) запровадив у даний банк тимчасову адміністрацію строком на три місяці з 06 лютого 2015 року по 05 травня 2015 року. Уповноваженою особою на тимчасову адміністрацію в ПАТ "КБ "НАДРА" призначено провідного професіонала з питань врегулювання неплатоспроможності банків відділу запровадження процедури тимчасової адміністрації та ліквідації департаменту врегулювання неплатоспроможності банків Стрюкову Ірину Олександрівну.
Варто зазначити, що 99% всіх вкладників ПАТ "КБ "НАДРА" мають вклади в межах гарантованої суми 200 тис. грн, отже вони отримають свої вклади в повному обсязі.
Згідно з даними звітності ПАТ "КБ "НАДРА" станом на 01 лютого 2015 року загальна кількість вкладників - фізичних осіб становить 458 тис. Загальний обсяг гарантованих виплат вкладникам на цю дату складає понад 3,6 млрд грн.
Перші виплати вкладникам за договорами банківського вкладу (депозиту), строк дії яких закінчився, та за договорами банківського рахунку (поточні рахунки) розпочнуться ще під час дії тимчасової адміністрації. Зазначені виплати здійснюватимуться в розмірі вкладу, включаючи відсотки, нараховані на день початку процедури виведення Фондом гарантування банку з ринку, але не більше 200 тис. грн.
Вклади в іноземній валюті будуть виплачені в національній валюті України за офіційним курсом гривні, встановленим Національним банком України на день початку процедури виведення Фондом банку з ринку.
Під час тимчасової адміністрації для отримання коштів в межах гарантованої суми вкладникам не потрібно подавати до Фонду заяви чи будь-які додаткові документи, оскільки реєстри для виплат будуть сформовані на основі електронної бази даних про вкладників ПАТ "КБ "НАДРА". Інформація про час та порядок виплат за вищезазначеними договорами буде повідомлена додатково на сайті Фонду - www.fg.gov.ua, на сайті та у відділеннях ПАТ "КБ "НАДРА".
Фонд гарантування запевняє у своїй спроможності забезпечити захист вкладників ПАТ "КБ "НАДРА" та зробить усе необхідне для повернення гарантованих вкладів і якомога повного задоволення вимог кредиторів.
З перших днів дії тимчасової адміністрації уповноваженою особою Фонду гарантування здійснюватимуться заходи для забезпечення захисту інтересів вкладників та кредиторів банку, збереження активів банку і запобігання втрати майна. Впродовж дії тимчасової адміністрації буде проведено інвентаризацію активів і зобов’язань банку та забезпечено перевірку укладених банком договорів, виконання яких спричинило або може спричинити погіршення фінансового стану банку. Окрім цього, під час дії тимчасової адміністрації проводитиметься оцінка фінансового та майнового стану банків, і на підставі проведеної оцінки складатиметься план врегулювання банку, в якому визначатимуться заходи щодо виведення ПАТ "КБ "НАДРА" з ринку. План врегулювання буде підготовлений найближчим часом з дотриманням принципу найменших витрат.
З метою виведення ПАТ "КБ "НАДРА" з ринку найменш витратним способом Фонд гарантування буде оголошено про пошук потенційних інвесторів та запрошує до співпраці усіх бажаючих партнерів та представників банківського сектору взяти участь у виведенні ПАТ "КБ "НАДРА" з ринку в один з таких способів:
1) продаж банку в цілому;
2) відчуження всіх або частини активів і зобов’язань банку на користь приймаючого банку;
3) створення та продаж інвестору перехідного банку з передачею йому активів і зобов’язань неплатоспроможного банку.
Детальну інформацію про діяльність банку, його спеціалізацію і вимоги до потенційних інвесторів найближчим часом буде оголошено на сторінках Фонду гарантування та банку в мережі Інтернет.
Для вкладників працюють гарячі телефонні лінії банку "Надра" 0 (800) 300 070 та ФГВФО 0 (800) 308 108.
Враховуючи важливу соціальну роль системи гарантування вкладів, Фонд гарантування зацікавлений у максимальній прозорості та відкритості процедури виведення ПАТ "КБ "НАДРА" з ринку на всіх етапах цього процесу, у зв’язку з чим закликає громадськість, ЗМІ, ініціативні групи вкладників до співпраці.
Довідка:
З дня призначення уповноваженої особи Фонду гарантування призупиняються всі повноваження органів управління банку (загальних зборів, спостережної ради і правління (ради директорів) та органів контролю (ревізійної комісії та внутрішнього аудиту). Уповноважена особа Фонду від імені Фонду набуває всі повноваження органів управління банку та органів контролю з дня початку тимчасової адміністрації і до її припинення. На період тимчасової адміністрації усі структурні підрозділи, органи та посадові особи ПАТ "КБ "НАДРА" підпорядковуються у своїй діяльності уповноваженій особі Фонду і діють у визначених нею межах та порядку.
Ознайомитись з діями у випадку віднесення банку до категорії неплатоспроможних та початку тимчасової адміністрації вкладники можуть переглянувши відеоролик з однойменною назвою, що розміщено на сайті Фонду в розділі Відео, та інформаційною брошурою під назвою: "Поради вкладникам. Що робити, якщо банк став неплатоспроможним?", що також розміщена на сайті Фонду за адресою: /depositors/booklets/.
Відділ зв’язків з громадськістю
та міжнародними організаціями
(044) 333-35-63