У ПАТ «КБ «ПРЕМІУМ» припинено виплати гарантованого відшкодування вкладникам та завершено ліквідаційну процедуру
17 листопада 2022 року рішенням виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд гарантування) № 927 затверджено ліквідаційний баланс та звіт про виконання ліквідаційної процедури ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ПРЕМІУМ» (далі – ПАТ «КБ «ПРЕМІУМ»).
Відповідно до приписів частини третьої статті 28 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» (далі – Закон) Фонд гарантування припиняє виплату гарантованих сум відшкодування коштів за вкладами у день затвердження ліквідаційного балансу банку. Також, згідно з частиною третьою статті 53 Закону з моменту затвердження ліквідаційного балансу ліквідаційна процедура банку вважається завершеною.
У зв’язку з цим Фонд гарантування повідомляє про припинення 17 листопада 2022 року виплат гарантованих сум відшкодування коштів вкладникам ПАТ «КБ «ПРЕМІУМ» та завершення ліквідаційної процедури банку.
У межах виплат гарантованого відшкодування вкладниками ПАТ «КБ «ПРЕМІУМ» отримано 147,3 млн грн.
Водночас, інформуємо, що відповідно до статті 52 Закону вимоги кредиторів до банку, що були незадоволені в результаті ліквідаційної процедури та продажу майна (активів) банку на дату складення ліквідаційного балансу, вважаються погашеними.
Просимо врахувати, що у зв’язку із затвердженням ліквідаційного балансу банку та звіту про виконання ліквідаційної процедури Фонд гарантування закрив накопичувальний рахунок ПАТ «КБ «ПРЕМІУМ». З огляду на це реквізити накопичувального рахунку банку не дійсні і платежі на них не приймаються.
Довідкова інформація за номерами:
- «Гарячої лінії» Фонд гарантування: 0-800-105-800 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України), 044-333-36-55 (згідно з тарифами оператора зв'язку);
- інформаційно-консультаційного центру Фонду гарантування: (044)333-35-85 (згідно з тарифами оператора зв'язку).