Вітаємо на оновленому сайті Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Сайт працює в режимі наповнення та тестування. Якщо у Вас виникнуть запитання чи пропозиції надсилайте їх, будь ласка, на адресу: irf-support@fg.gov.ua. У разі виявлення помилки виділіть текст і натисність Ctrl+Enter

Фонд гарантування вкладів разом із Незалежною Асоціацією Банків України провели онлайн конференцію для банківської спільноти

15.10.2020

08 жовтня 2020 року Фондом гарантування вкладів фізичних осіб та Незалежною Асоціацією Банків України за участю представників банків України було проведено онлайн конференцію, під час якої представники Фонду гарантування вкладів розповіли банкам про поточні зміни в нормативно-правових актах Фонду щодо подання звітності, проведення перевірок та ведення баз вкладників.

Так, в ході заходу банківській спільноті були презентовані нові підходи до порядку складання і подання до Фонду гарантування вкладів щомісячної звітності. З 12.10.2020 запроваджується новий формат ведення банками форм звітності, зокрема, вводяться нові XSD-схеми, описи контролів та складові кодів показників для файлів звітності, що подаватимуться до Фонду гарантування вкладів у XML форматі. Згідно із новими правилами, після 12.10.2020, банки повинні надавати свою звітність у форматі XML лише через спеціально створений веб-портал Фонду автоматизованих сервісів подання статистичної звітності.

Разом з тим, враховуючи епідеміологічну ситуацію та дію карантинних обмежень, Фонд гарантування вкладів змінив підхід до проведення дистанційних перевірок своїх учасників, про особливості здійснення яких представники Фонду також повідомили банки під час конференції. Крім цього, учасниками заходу обговорювались питання, пов’язані із формуванням та правильністю ведення бази даних про вкладників, яку Фонд використовує для здійснення виплат гарантованої суми відшкодування у разі визнання банку неплатоспроможним.

Під час онлайн-конференції без уваги не залишилось жодне питання представників банків України і Фонд гарантування вкладів надав відповідні роз’яснення та коментарі на кожне із них. Фонд гарантування вкладів також висловлює подяку всім учасникам та слухачам онлайн-конференції і готовий до зворотнього зв’язку та комунікацій при формуванні нових форм звітностей.

Детальніше ознайомитись із презентаційними матеріалами онлайн-конференції можна нижче за посиланнями:

Презентація  на тему: «Зміни порядку складання та подання звітності до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб».

Презентація  на тему: «Зміни до Положення про порядок проведення перевірок учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб».


Довідка. З 12.10.2020 набирають чинності Правила подання звітності учасниками Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, затверджені рішенням виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб 18.06.2020 №1158, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 31.08.2020 за № 831/35114, в Додатку 1 до яких визначено ПЕРЕЛІК форм / файлів звітності, які подаються до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб учасниками Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.

Порядок проведення перевірок банків та вимоги до ведення ними бази даних вкладів визначені Положенням про порядок проведення перевірок учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, затверджених рішенням виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб 09.08.2012 №16 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 04.09.2012 за № 1495/21807, та Правилами формування та ведення баз даних про вкладників, затверджених рішенням виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб 09.07.2012 №3 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.08.2012 за № 1430/21742.

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисність Ctrl+Enter