Як зрозуміти, що акція на товар дійсно є вигідною?

Щоб не стати жертвою маркетологів, доведеться рахувати, читати і стежити за цінами. Ми допоможемо розібратися в цій темі та підкажемо, на що варто звернути увагу:

1. Перевіряйте термін придатності акційного товару

Іноді акція для магазину - спосіб швидко позбутися товару, термін придатності якого закінчується. Ви купуєте ще придатний до вживання продукт за вигідною ціною, а супермаркет уникає збитків.

Але є фактори, які можуть звести економію нанівець: або занадто великий розмір упаковки або до кінця терміну придатності залишилося мало часу. Ви просто не встигнете спожити весь товар, до того, як він зіпсується. А також при неправильних умовах зберігання товар може зіпсуватися раніше.

2. Адекватно оцінюйте власні сили

Магазини одягу давно використовують акції «три речі за ціною двох». Але з роками цифри в оголошенні збільшуються, і вже можна зустріти пропозиції «шість речей за ціною трьох».

На перший погляд, акція здається вигідною. І вона буде такою, якщо ви в захваті від асортименту магазину і легко знайдете собі шість ідеальних речей приблизно однакової вартості. Інакше заощадити не вийде. В такому випадку можна об'єднатися з ким-небудь і зробити покупку на один чек. Акція при цьому спрацює, а витрати пізніше можна поділити.

3. Перевіряйте вартість аналогів

Цей метод не працює з одягом або у випадках, коли вам потрібно конкретний виріб певної фірми. Але він підходить для ситуацій, коли вас цікавлять тільки характеристики товару.

4. Перевіряйте ціну до знижки

Трапляється, що магазини створюють ілюзію знижок. Сьогодні товар продають зі знижкою в 50% за 100 гривень, а ще вчора він нібито коштував 200. Тільки тут є нюанс: позавчора він без знижки обійшовся б в 70 гривень.

Відстежувати динаміку цін в інтернет – магазинах дозволяють спеціальні агрегатори. Якщо це одяг у звичайному магазині, то знайдіть по артикулу відгуки на конкретний товар на сторонніх сайтах - там часто пишуть, що і за скільки купили.

5. Уважно читайте інформацію на ціннику

Часто буває, що вартість, зазначена на ціннику великими буквами, буде дійсна  лише за додаткових умов: потрібно мати картку магазину або  додатково придбати супутній товар. А ціна для пересічного покупця вказана в куточку цінника дрібним шрифтом і може бути значно вищою.

6. Вираховуйте вартість за грами

Автоматично здається, що чим більше обсяг, тим вигідніше купувати продукт. Але і без акцій іноді виявляється, що це не так. Щоб порівняти ціни, вирахуйте ціну за 100 грам та порівняйте 2 продукти. Акція вигідна, якщо 100 грамів або кілограм продукту коштує дешевше, ніж в пакуваннях інших обсягів.

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисність Ctrl+Enter