АТ «ДЕЛЬТА БАНК» розпочав прийом звернень громадян також через електронну пошту

01.02.2022

У ПУБЛІЧНОМУ АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «ДЕЛЬТА БАНК» (далі – АТ «ДЕЛЬТА БАНК») розширено способи подання громадянами звернень до уповноваженої особи Фонду гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) на ліквідацію банку.

Відтепер, звернення громадян до уповноваженої особи Фонду на ліквідацію АТ «ДЕЛЬТА БАНК» можна направляти на електронну пошту: [email protected] та [email protected].  Також, звернення, як і раніше, приймаються у письмовій формі на адресу АТ «ДЕЛЬТА БАНК»: вул. Січових Стрільців, 17, 2-ий поверх, м. Київ, 04053.

Для отримання довідкової інформації фізичним та юридичним особам, а також фізичними особам - підприємцям необхідно звертатись за номером: +38 (044) 500-00-12. Інформацію з питань продажу активів та майна АТ «ДЕЛЬТА БАНК» можна отримати за номером: +38 (044) 500-00-18.

Уповноважена особа Фонду гарантування вкладів фізичних осіб на ліквідацію АТ «ДЕЛЬТА БАНК» Матвієнко Андрій Анатолійович проводить особистий прийом громадян кожного робочого понеділка з 16:00 до 18:00 за адресою вул. вул. Січових Стрільців, буд. 17, 2-й поверх, м. Київ. Прийом громадян проводиться за попереднім записом, який здійснюється за телефонами АТ «ДЕЛЬТА БАНК»: +38 (044) 500-00-12.

Режим роботи АТ «ДЕЛЬТА БАНК» наступний:

  • понеділок - четвер: з 09:00 до 18:00;
  • п’ятниця: з 09:00 до 16:45;
  • обідня перерва: з 13:00 до 13:45.
Знайшли помилку? Виділіть текст і натисність Ctrl+Enter