Фонд гарантування вкладів надає консультацію через чатботи соціальних мереж

05.07.2022

З метою полегшення доступу до інформації Фонд гарантування вкладів навесні запустив роботу чатботів у соціальних мережах Viber, Telegram та Messenger у Facebook.

Нагадуємо, що у разі наявності питань щодо умов гарантування вкладів, діяльності Фонду або виведення неплатоспроможних банків з ринку, громадяни можуть отримати відповіді на них в онлайн режимі за допомогою чатботу в мобільному додатку однієї із соціальних мереж. Фахову консультацію надають працівники інформаційно-консультаційного центру Фонду у робочі дні з 9.00 до 18.00 год, у п’ятницю з 9.00 до 16.45 год.

Знайти чатбот у соціальній мережі можна через посилання ввівши назву боту через рядок пошуку в додатку або відсканувавши відповідний qr-код:










  • чатбот у Telegram – Інформаційно-консультаційний центр Фонду гарантування вкладів: t.me/fgv_info_bot










  • Messenger в Facebook на сторінці Фонд гарантування вкладів фізичних осіб: facebook.com/fg.gov.ua

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисність Ctrl+Enter