З метою полегшення доступу до інформації Фонд гарантування вкладів навесні запустив роботу чатботів у соціальних мережах Viber, Telegram та Messenger у Facebook.
Нагадуємо, що у разі наявності питань щодо умов гарантування вкладів, діяльності Фонду або виведення неплатоспроможних банків з ринку, громадяни можуть отримати відповіді на них в онлайн режимі за допомогою чатботу в мобільному додатку однієї із соціальних мереж. Фахову консультацію надають працівники інформаційно-консультаційного центру Фонду у робочі дні з 9.00 до 18.00 год, у п’ятницю з 9.00 до 16.45 год.
Знайти чатбот у соціальній мережі можна через посилання ввівши назву боту через рядок пошуку в додатку або відсканувавши відповідний qr-код:
![](/storage/editor/fotos/014e4be83cdd6653ca21eb475479ec6f.jpg)
- чатбот у Telegram – Інформаційно-консультаційний центр Фонду гарантування вкладів: t.me/fgv_info_bot
![](/storage/editor/fotos/87c7f9d6ca80285219ccf0fe3247e753.jpg)
![](/storage/editor/fotos/32681e34ee7c245595d4d34952d163b5.jpg)