ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритого конкурсу на заміщення вакантної посади заступника директора – розпорядника Фонду гарантування вкладів фізичних осіб

24.02.2017

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд) оголошує відкритий конкурс на заміщення вакантної посади заступника директора – розпорядника (опис посади за посиланням).

Претендент на посаду повинен бути громадянином України, постійно проживати в Україні, мати повну вищу освіту в галузях економіки, права або фінансів, мати стаж роботи за фахом не менше 5 років, досвід роботи на керівних посадах у фінансових або банківських установах не менше 5 років,  мати бездоганну ділову репутацію (не мати непогашених судимостей за вчинення корисливих злочинів), не може бути керівником, учасником або пов’язаною особою банку чи будь-якої іншої юридичної особи, з якою Фонд або банк, що виводиться Фондом з ринку, має договірні відносини.

Досвід роботи у міжнародних установах, вільне володіння англійською мовою, знання світового досвіду щодо успішного функціонування системи страхування депозитів, досвід роботи на керівних посадах державних  органів є перевагою.

Особи, які бажають взяти участь у відкритому конкурсі, подають до Фонду такі документи:

заяву про участь у конкурсі на ім’я директора – розпорядника Фонду (бланк за посиланням);

резюме з деталізацією виконуваних функціональних обов’язків за попередніми займаними посадами та інформацією, що підтверджує відповідність вакантній посаді (зразок за посиланням);

1 фотокартку розміром 4х6 см;

автобіографію, що повинна містити: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, в тому числі у разі зміни) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження; відомості про громадянство, освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти, про наявність чи відсутність судимості;

копію паспортного документа;

копію довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру). Особи, які через релігійні або інші переконання не мають реєстраційного номеру облікової картки, подають копії сторінок паспорту з відповідною відміткою;

копії документів про  освіту та підвищення кваліфікації;

копію трудової книжки (за наявності);

копію військового квитка або посвідчення особи військовослужбовця (для військовозобов’язаних або військовослужбовців);

рекомендаційні листи (не менше двох) або інформацію щодо двох контактних осіб, які можуть надати характеристику кандидату;

додаткові відомості особи, яка претендує на заняття вакантної посади Фонду (бланк за посиланням).

Документи подаються до Фонду особисто або засобами поштового зв’язку у запечатаному конверті з позначкою «Для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади заступника директора-розпорядника» з дня оприлюднення цього оголошення на офіційному веб-сайті Фонду (www.fg.gov.ua).

Документи на участь у відкритому конкурсі приймаються до 16 години 00 хвилин 27 березня 2017 року за адресою: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 17.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».

Додаткова інформація щодо розміру посадового окладу та умов оплати праці надається відділом управління та розвитку персоналу після подачі документів для участі у конкурсі.

Датою подачі документів до Фонду є дата їх реєстрації у Фонді.

Претендент на посаду може:

знімати з розгляду свою кандидатуру на будь-якому етапі конкурсу;

подавати додаткові документи (в тому числі заяви, клопотання) на розгляд конкурсної комісії.

У разі коли претендентом подано неповний пакет документів та/або не виконанні вимоги до їх оформлення, такий претендент не допускається до подальшої участі у конкурсі.

Після перевірки відповідності претендента вимогам до вакантної посади  засобами електронного зв’язку на адресу, зазначену у заяві, претенденту повідомляється про дати та місце складання тестування та проходження співбесіди.

У разі невідповідності претендентів вимогам до вакантної посади такі претенденти не допускаються до подальшої участі у конкурсі.

Умови тестування (тривалість тестування, зміст та кiлькiсть питань, критерії оцінки) є однаковими для всіх претендентів.

Тестування орієнтоване на знання законодавства щодо діяльності Фонду та специфіки функціональних обов’язків за посадою, на заміщення якої оголошено конкурс.

Співбесіда проводиться за однаковою процедурою для всіх кандидатів.

Під  час проведення співбесіди оцінюються ділові, моральні та професійні якості кандидата, зокрема:

професійна кваліфікація (знання законодавства з урахуванням специфіки посадових обов’язків, прагнення до підвищення власного професійного рівня, знання міжнародного досвіду, вільне володіння діловою українською мовою, знання іноземної мови);

професійний досвід, який відповідає функціональним обов’язкам;

професійна спрямованість (причини вибору даної посади, робота на результат, бачення власних перспектив тощо);

морально-етичні погляди, стандарти і переконання (самокритичність, принциповість, неупередженість, відповідальність, прагнення дотримуватися норм професійної та службової етики тощо);

комунікативні здібності (уміння ефективно спілкуватися з керівництвом, колегами та вкладниками);

стресостійкість (спроможність ефективно діяти  як у стандартних, так і екстремальних ситуаціях);

управлінський досвід.

Це оголошення не є зобов’язанням Фонду призначити переможця відкритого конкурсу на посаду, на заміщення якої оголошений конкурс.

Довідки надаються відділом управління та розвитку персоналу у робочі дні з 10 години 00 хвилин до 12 години 00 хвилин за телефоном (044) 333-35-59.

Знайшли помилку? Виділіть текст і натисність Ctrl+Enter