Вітаємо на оновленому сайті Фонду гарантування вкладів фізичних осіб. Сайт працює в режимі наповнення та тестування. Якщо у Вас виникнуть запитання чи пропозиції надсилайте їх, будь ласка, на адресу: irf-support@fg.gov.ua. У разі виявлення помилки виділіть текст і натисність Ctrl+Enter

Внесення змін до відомостей, що містяться у реєстрі учасників Фонду

Учасник Фонду зобов'язаний повідомити Фонд про зміни у відомостях, що містяться у реєстрі, шляхом подання інформації про ці зміни у паперовій та/або електронній формі (засобами електронного зв'язку Національного банку України) разом з Повідомленням, оформленим за формою, наведеною в додатку 4 до Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб:

протягом десяти робочих днів з дати виникнення змін до відомостей, що містяться у реєстрі, крім змін у інформації щодо материнської компанії та/або її рейтингів, наведених у додатку 5 до Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб;

протягом 30 календарних днів з дати виникнення змін у інформації щодо материнської компанії та/або її рейтингів, наведених у додатку 5 до Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.

Додатково до Повідомлення, зазначеного у пункті 4 цього розділу, учасник Фонду має подати до Фонду таку інформацію:

  • код доступу для перегляду змін до інформації, розміщеної на офіційному ресурсі Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, - у разі зміни місцезнаходження та/або найменування учасника Фонду;
  • копію / скановану копію банківської ліцензії, виданої Національним банком України, засвідченої уповноваженим представником банку та відбитком печатки банку (за наявності), - у разі заміни банківської ліцензії;
  • таблицю в електронній формі у форматі Excel-файла (за формою, наведеною в додатку 2 до Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб) та копії / скановані копії розпорядчих документів, засвідчених уповноваженим представником банку та відбитком печатки банку (за наявності), які підтверджують зміни (факт обрання, призначення, покладання виконання обов'язків (крім покладання виконання обов'язків на час тимчасової відсутності), припинення повноважень, виконання обов'язків або звільнення (крім випадків переобрання, перепризначення особи на посаду (до складу правління, ради), яку особа займає (до якого (якої) вона входить) на момент такого переобрання, перепризначення) та інформацію про дату вступу на посаду (після погодження Національним банком України), - у разі зміни відомостей, що містяться у реєстрі, щодо:

осіб, визначених підпунктом 16 пункту 5 розділу II Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, включених до реєстру учасників Фонду (у разі зміни інформації);

нових осіб, відомості про яких включаються до реєстру;

таблицю в електронній формі у форматі Excel-файла (за формою, наведеною в додатку 2 до Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб) - у разі зміни відомостей у ідентифікаційних даних осіб, визначених підпунктом 16 пункту 5 розділу II Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб, включених до реєстру учасників Фонду;

таблицю в електронній формі у форматі Excel-файла (за формою, наведеною в додатку 5 до Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб) - у разі змін інформації щодо материнської компанії та/або її рейтингів, наведених у додатку 5 до Положення про порядок ведення реєстру учасників Фонду гарантування вкладів фізичних осіб.


Детальна інформація знаходиться за посиланням: