Керівник служби внутрішнього аудиту

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб оголошує конкурс на заміщення вакантної посади керівника служби внутрішнього аудиту.

Кандидат на посаду повинен мати повну вищу освіту у галузі права, фінансів або економіки, мати стаж роботи в сфері аудиту не менше 5 років, з них на керівних посадах не менше 3 років, володіти діловою українською мовою.

Наявність сертифікату аудитора є перевагою.

Керівник служби внутрішнього аудиту призначається та звільняється з посади за погодженням з адміністративною радою Фонду.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до Фонду гарантування вкладів фізичних осіб такі документи:

  • заяву про участь у конкурсі на ім’я директора-розпорядника Фонду;
  • резюме з деталізацією виконуваних функціональних обов’язків за попередніми займаними посадами та інформацією, що підтверджує відповідність вакантній посаді;
  • автобіографію, що повинна містити: прізвище (усі прізвища у разі зміни), власне ім’я (усі власні імена, в тому числі у разі зміни) та по батькові (за наявності), число, місяць, рік і місце народження; відомості про громадянство, освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти, про наявність чи відсутність судимості;
  • декларацію про наявність/відсутність конфлікту інтересів;
  • копію паспортного документа;
  • копію довідки про присвоєння реєстраційного номеру облікової картки платника податків (ідентифікаційного номеру). Особи, які через релігійні або інші переконання не мають реєстраційного номеру облікової картки, подають копії сторінок паспорту з відповідною відміткою;
  • копії документів про освіту та підвищення кваліфікації;
  • копію трудової книжки (за наявності) або витяг РЗО (Пенсійний фонд України);
  • копію військово-облікового документа (для військовозобов’язаних) з дотриманням вимог абзацу сьомого частини третьої статті 22 ЗУ «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію);
  • рекомендаційні листи або інформацію щодо двох контактних осіб, які можуть надати характеристику кандидату;
  • додаткові відомості особи, яка претендує на заняття вакантної посади Фонду.

За посадою є обмеження, встановленні частиною 2 статті 16 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб».

Призначення на посаду відбувається після проходження спеціальної перевірки, згідно статті 56 Закону України «Про запобігання корупції»

Документи подаються особисто або засобами поштового зв’язку свої документи у запечатаному конверті з позначкою «Для участі у конкурсі на заміщення вакантної посади керівника служби внутрішнього аудиту» з дня оприлюднення цього оголошення на офіційному веб-сайті Фонду.

Додаткова інформація щодо розміру посадового окладу та умов оплати праці надається відділом управління та розвитку персоналу після подачі документів для участі у конкурсі.

Документи на участь в конкурсі приймаються до 17:00 19 серпня 2024 року включно за адресою: 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців 17.

Датою подачі документів до Фонду є дата їх реєстрації у Фонді.

Кандидат має право:

знімати з розгляду свою кандидатуру на будь-якому етапі конкурсу;

подавати додаткові документи (в т.ч. заяви, клопотання) на розгляд конкурсною комісією.

У разі якщо кандидатом подано неповний пакет документів та/або не виконанні вимоги до їх оформлення, такий кандидат не допускається до подальшої участі у конкурсі.

Після перевірки відповідності кандидата вимогам до вакантної посади  засобами електронного зв’язку на адресу, зазначену у заяві, кандидат повідомляється про дати та місце складання тестування та проходження співбесіди.

У разі невідповідності кандидатів вимогам до вакантної посади такі кандидати не допускаються до подальшої участі у конкурсі.

Умови тестування (тривалість тестування, зміст та кiлькiсть питань, критерії оцінки) є рівними для всіх кандидатів

Тестування орієнтовано на знання законодавства щодо діяльності Фонду та специфіки функціональних обов’язків за посадою, на заміщення якої оголошено конкурс.

Співбесіда проводиться за однаковою процедурою для всіх кандидатів.

Під час проведення співбесіди оцінюються ділові, моральні та професійні якості кандидата, зокрема:

  • професійна кваліфікація (знання законодавства з урахуванням специфіки посадових обов’язків, прагнення до підвищення власного професійного рівня, знання міжнародного досвіду, вільне володіння діловою українською мовою, знання іноземної мови);
  • професійний досвід, який відповідає функціональним обов’язкам;
  • професійна спрямованість (причини вибору даної посади, робота на результат, бачення власних перспектив тощо);
  • морально-етичні погляди, стандарти і переконання (самокритичність, принциповість, неупередженість, відповідальність, прагнення дотримуватися норм професійної та службової етики тощо);
  • комунікативні здібності (уміння ефективно спілкуватися з керівництвом, колегами та вкладниками);
  • управлінський досвід.

Довідки надаються відділом  управління та розвитку персоналу у робочі дні з 10.00 до 12.00 за телефоном (044) 333-35-59 .


Документи